دختری که با کشمش مویز افغان اعتیاد به کراک را ترک کرد

1/2 فنجان کشمش حاوی 7 درصد آهن مورد نیاز روزانه زنان و 17 درصد از نیاز روزانه به آهن برای مردان است. آهن نقش مهمی در تشکیل گلبول‌های قرمز خون دارد که اکسیژن را به سلول‌های مختلف بدن حمل می‌کنند.

کمبود آهن منجر به کم خونی و در نتیجه عدم تعادل در بدن انسان می شود، بنابراین فرد باید به خوردن غذاهای حاوی آهن مانند کشمش مویز افغان ادامه دهد.

کلسیم

1/2 فنجان کشمش حاوی 5 درصد نیاز روزانه انسان به کلسیم است.

کلسیم نقش مهمی در ساخت و نگهداری دندان ها و استخوان ها دارد.به خانم ها توصیه می شود برای محافظت از پوکی استخوان روزانه آن را مصرف کنند.

کشمش همچنین حاوی مقدار کمی بور است که برای عملکرد ویتامین D و کلسیم در ساختن و سلامت استخوان ها ضروری است.

کشمش حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که اثر اکسیدان های مضر را که منجر به آسیب به سلول های بدن می شود که ممکن است باعث سرطان های مختلف شود، متوقف می کند.

مطالعات نشان داده است که کشمش حاوی موادی است که سلامت لثه ها و دندان ها را حفظ می کند.

زیرا این مواد میکروب هایی را که باعث عفونت در حفره دهان می شوند، از بین می برند و این باعث می شود کشمش جایگزین سالمی برای شیرینی ها شود.

کشمش فواید بسیاری برای سلامتی دارد که عبارتند از:

کشمش منبعی غنی از کربوهیدرات ها به خصوص قند طبیعی است و معمولاً در مواقعی که فرد احساس بی حالی و تنبلی می کند انرژی می دهد.

همچنین یک میان وعده عالی برای ورزشکاران چه قبل و چه بعد از ورزش است زیرا کربوهیدرات های مورد نیاز بدن را تامین می کند. نیاز به بهترین عملکرد بدنی، به ویژه هنگام تمرین تمرینات با شدت متوسط ​​و بالا.

فیبر موجود در کشمش باعث افزایش حجم و وزن مدفوع و نرم شدن مدفوع می شود که عبور آن از روده را تسهیل می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.